![]() |
Clomosy Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. |
En uygun TCL Bileşeni hangisi |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Yusuf Arslan ![]() Yeni Üye ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Saat 38 Dakika Önce Durum: Aktif Değil Puanlar: 2 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Yusuf Arslan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 4 Saat 60 Dakika Önce Saat 09:14 |
Clomosy üzerinden geliştirdiğim mobil oyunda bir uzay gemisi daimi olarak lazer ateşlemekte ve karşısına düşman gemileri gelmekte . Bu lazer image'ı ve düşman gemisi image'ı collisioun(Çarpışma) yaşadığında birbirlerini yok etmek için kullanmam gereken en uygun TCL bileşeni hangisi?
|
|
![]() |
|
haletr ![]() Kıdemli Üye ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2025 Konum: Konya Durum: Aktif Puanlar: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merhaba Yusuf,
iki nesnenin çarpışmalarını kontrol etmek için: clIntersectsWith veya clIntersectsAny kullanabilirsin. Form1.clIntersectsWith(Img1,Img2); //İki nesnenin çarpışmasını kontrol eder Form1.clIntersectsAny(Img1,Form1); //Form1'in içinde herhangi bir şeyle birinci parametrenin çarpışmasını kontrol eder. Daha detaylı bilgi için: bu sayfayı inceleyebilirsin. İyi çalışmalar dilerim.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Tweet |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |