Clomosy Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. |
clIsIntersectsWith |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Habip
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2024 Durum: Aktif Değil Puanlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkürler(0)
Gönderim Zamanı: 19 Ağustos 2024 Saat 18:03 |
var MyGameForm:tclgameform; spearTimer:TCLTimer; spearImage:TClProImage; backGroundImage,groundImage:TClProImage; void SpearMove { if(spearImage.rotationAngle<270) { spearImage.rotationAngle=spearImage.rotationAngle+2; if(spearImage.rotationAngle<150) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x-4; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-4; groundImage.position.x=groundImage.position.x-20; groundImage.position.y=groundImage.position.y-20; } else if(spearImage.rotationAngle<165) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x-3; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-4; groundImage.position.x=groundImage.position.x-15; groundImage.position.y=groundImage.position.y-20; } else if(spearImage.rotationAngle<180) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x-2; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-4; groundImage.position.x=groundImage.position.x-10; groundImage.position.y=groundImage.position.y-20; } else if(spearImage.rotationAngle<195) { backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-3; groundImage.position.y=groundImage.position.y-15; } else if(spearImage.rotationAngle<210) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x+3; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-3; groundImage.position.x=groundImage.position.x+15; groundImage.position.y=groundImage.position.y-15; } else if(spearImage.rotationAngle<225) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x+4; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-1.6; groundImage.position.x=groundImage.position.x+20; groundImage.position.y=groundImage.position.y-8; } else if(spearImage.rotationAngle<240) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x+4; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-1.2; groundImage.position.x=groundImage.position.x+20; groundImage.position.y=groundImage.position.y-6; } else if(spearImage.rotationAngle<255) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x+4; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-0.8; groundImage.position.x=groundImage.position.x+20; groundImage.position.y=groundImage.position.y-4; } else if(spearImage.rotationAngle<270) { backGroundImage.position.x=backGroundImage.position.x+4; backGroundImage.position.y=backGroundImage.position.y-0.4; groundImage.position.x=groundImage.position.x+20; groundImage.position.y=groundImage.position.y-2; } if(MyGameForm.clIsIntersectsWith(spearImage, groundImage)) { spearTimer.enabled=false; } } else { spearTimer.enabled=false; } } { MyGameForm=tclgameform.Create(Self); spearImage = MyGameForm.AddNewProImage(MyGameForm,'spearImage'); clComponent.SetupComponent(spearImage,'{ "Align" : "alNone", "Width" :60, "Height":259, "ImgUrl":"https://i.imgur.com/bPXoifl.png", "BackgroundColor":"#FFFFFF", "ImgFit":"yes"}'); spearImage.rotationAngle=135; spearImage.position.x=MyGameForm.clWidth; groundImage = MyGameForm.AddNewProImage(MyGameForm,'groundImage'); clComponent.SetupComponent(groundImage,'{ "Align" : "alNone", "Width" :1921, "BackgroundColor":"#FFFFFF", "Height":111, "ImgFit":"yes"}'); groundImage.RotationAngle=90; MyGameForm.SetImage(groundImage,'https://clomosy.com/WildRun/at2.png'); clRTMethod(groundImage, 'SendToBack'); groundImage.position.X=-MyGameForm.clHeight*12/10; backGroundImage = MyGameForm.AddNewProImage(MyGameForm,'backGroundImage'); clComponent.SetupComponent(backGroundImage,'{ "Align" : "alNone", "Width" :1500, "Height":750, "ImgFit":"yes"}'); backGroundImage.RotationAngle=90; MyGameForm.SetImage(backGroundImage,'https://r.resimlink.com/2gDoj-Q.png'); clRTMethod(backGroundImage, 'SendToBack'); spearTimer=MyGameForm.AddNewTimer(MyGameForm,'spearTimer',100); MyGameForm.AddNewEvent(spearTimer,tbeOnTimer,'SpearMove'); spearTimer.enabled=true; MyGameForm.Run; }
clIsIntersectsWith image'ler arasında aşırı mesafe olmasına rağmen aktif hale geliyor |
|
Developer
Forum Yöneticisi Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2023 Durum: Aktif Değil Puanlar: 354 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Developer
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhaba Habib,
Mızrağı sadece aşağı yukarı hareketine göre zemine yaklaşınca dener misin?
|
|
Yanıt Yaz | |
Tweet |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |