Clomosy | Forum Ana Sayfa
Forum Anasayfa Forum Anasayfa > Genel Programlama > Genel İşlemler
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - İnternet Üzerinden kendi  .wav dosyamızı yükleme
  SSS SSS  Forumu Ara   Etkinlikler   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Clomosy Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir.

İnternet Üzerinden kendi .wav dosyamızı yükleme

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Topic Seçenekleri Topic Seçenekleri
Osman Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2024
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Osman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: İnternet Üzerinden kendi .wav dosyamızı yükleme
    Gönderim Zamanı: 20 Ağustos 2024 Saat 18:20
Merhaba, localde olan .wav dosyalarımızı internet üzerinden url formatına getiremiyorduk daha öncesinde bazı arkadaşlarımız drive denemişti fakat olmamıştı.Bunun çözümü için Github kullanabilirsiniz.

Aşamalar:
1) Github repo açıp içerisinde .wav dosyamızı yüklemek.
2) .wav dosyasını github üzerinden açarak sag üstten raw olarak linkini almak.
Yukarı Dön
Developer Açılır Kutu İzle
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi


Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2023
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 354
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Developer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2024 Saat 11:13
Merhaba Osman,
Paylaşımın için teşekkürler.
Yukarı Dön
NadireNurSaglam Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2024
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı NadireNurSaglam Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2024 Saat 11:28
Merhaba,
dediklerinizi yaptım. Aşağıdaki kodu yazdım. Ama bu fonksiyonu çağırınca ses çalmıyor. Nasıl düzeltebilirim?

 void sesCal;
 {
  oyunuBaslatSound = oyunForm.RegisterSound('startGame.wav');
  oyunForm.SoundIsActive = True;
  oyunForm.PlayGameSound(oyunuBaslatSound);
 }

Yukarı Dön
Osman Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2024
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Osman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2024 Saat 12:03
fonksiyonun çalışıyor test ettim herhangi bir sıkıntı yok aldığın hatayı paylaşabilir misin
Yukarı Dön
NadireNurSaglam Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2024
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı NadireNurSaglam Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2024 Saat 12:42
Telefonumda projeyi açtığım zaman fonksiyon çalışmıyor ama bilgisayardan açtığım zaman fonksiyon çalışıyor, ses geliyor. Bu neyle ilgili olabilir?
Yukarı Dön
Osman Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2024
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Osman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2024 Saat 13:12
  oyunuBaslatSound = oyunForm.RegisterSound('startGame.wav');
  oyunForm.SoundIsActive = True;

bu 3'ünü mainin içine yazıp 


void zil;{
  MyGameForm.PlayGameSound(oyunuBaslatSound);
}
fonksiyonu bu şekilde bırakmayı dener misin
Yukarı Dön
NadireNurSaglam Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2024
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 37
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı NadireNurSaglam Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2024 Saat 14:09
Hala aynı şekilde maalesef bu da olmadı. Teşekkür ederim yine de.
Yukarı Dön
Developer Açılır Kutu İzle
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi


Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2023
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 354
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Developer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Ağustos 2024 Saat 14:23
Merhaba Nadire 
Aşağıdaki kodu dener misin:
var
   MyForm:TCLForm;
   MediaPlayer1 : TclMediaPlayer;
   Panel1 : TclPanel;
   Buton : TclButton;
   i : Integer;
   
  void trigger; 
  var
    clickedBtn:TClButton;
  {
    clickedBtn = TClButton(MyForm.Clsender); 
    if (clickedBtn.Hint == '0')
    {
      MediaPlayer1.CurrentTime = 0;
      MediaPlayer1.Play;
    }else
    {
       MediaPlayer1.Stop;
       MediaPlayer1.Volume = 0.3;
    }
  }
  
  {
    MyForm = TCLForm.Create(Self);
    
    MediaPlayer1 = TclMediaPlayer.Create(MyForm);
    MediaPlayer1.FileName = clPathCombine('startGame.wav',Clomosy.AppFilesPath);
    
    Panel1 = MyForm.AddNewPanel(MyForm,'Panel1');
    Panel1.Align = alCenter;
    Panel1.Width = MyForm.clWidth / 2;
    Panel1.Height = MyForm.clHeight / 6;
    
    for (i = 0 to 1)
    {
      if(i == 0)
      {
        Buton = MyForm.AddNewButton(Panel1,'Buton'+IntToStr(i), 'Start');
        Buton.Align = AlLeft;
      }else
      {
        Buton = MyForm.AddNewButton(Panel1,'Buton'+IntToStr(i), 'Stop'); 
        Buton.Align = AlRight;
      }
      Buton.width = Panel1.width / 2;
      Buton.Hint = IntToStr(i);
      MyForm.AddNewEvent(Buton,tbeOnClick,'trigger');
    }
    MyForm.Run;
  }
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu İzle

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.

Bu Sayfa 0,055 Saniyede Yüklendi.