Clomosy | Forum Ana Sayfa
Forum Anasayfa Forum Anasayfa > Genel Programlama > Genel İşlemler
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - En uygun TCL Bileşeni hangisi
  SSS SSS  Forumu Ara   Etkinlikler   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Clomosy Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir.

En uygun TCL Bileşeni hangisi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Topic Seçenekleri Topic Seçenekleri
Yusuf Arslan Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Saat 8 Dakika Önce
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Yusuf Arslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: En uygun TCL Bileşeni hangisi
    Gönderim Zamanı: 5 Saat 30 Dakika Önce Saat 09:14
Clomosy üzerinden geliştirdiğim mobil oyunda bir uzay gemisi daimi olarak lazer ateşlemekte ve karşısına düşman gemileri gelmekte . Bu lazer image'ı ve düşman gemisi image'ı collisioun(Çarpışma) yaşadığında birbirlerini yok etmek için kullanmam gereken en uygun TCL bileşeni hangisi?
Yukarı Dön
haletr Açılır Kutu İzle
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2025
Konum: Konya
Durum: Aktif
Puanlar: 107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (1) Teşekkürler(1)   Alıntı haletr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 5 Saat 16 Dakika Önce Saat 09:28
Merhaba Yusuf,

iki nesnenin çarpışmalarını kontrol etmek için:

clIntersectsWith veya clIntersectsAny kullanabilirsin. 

Form1.clIntersectsWith(Img1,Img2); //İki nesnenin çarpışmasını kontrol eder

Form1.clIntersectsAny(Img1,Form1); //Form1'in içinde herhangi bir şeyle birinci parametrenin çarpışmasını kontrol eder.

Daha detaylı bilgi için: 


bu sayfayı inceleyebilirsin. İyi çalışmalar dilerim.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu İzle

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.

Bu Sayfa 0,047 Saniyede Yüklendi.