![]() |
| Clomosy Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. |
Not uygulama denemesi çökme |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
ibrahimBsr
Yeni Üye
Kayıt Tarihi: 23 Haziran 2026 Durum: Aktif Değil Puanlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahimBsr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkürler(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Not uygulama denemesi çökmeGönderim Zamanı: 3 Saat 25 Dakika Önce Saat 10:55 |
|
var MyForm: TCLForm; noteAddEdit: TCLEdit; addBtn,deleteBtn: TCLButton; noteMemo: TCLMemo; void AddBtnOnClick; { noteMemo.Lines.Add('* '+noteAddEdit.Text); noteAddEdit=''; } void DeleteBtnOnClick; { noteMemo.Lines.Delete(0); } { MyForm=TCLForm.Create(Self); noteAddEdit=MyForm.AddNewEdit(MyForm,'noteAddEdit', 'Enter your note...'); noteAddEdit.Margins.Bottom=500; noteAddEdit.Width=150; noteAddEdit.Height=50; addBtn=MyForm.AddNewButton(MyForm,'addBtn', 'Add'); addBtn.Margins.Left=100; addBtn.Margins.Bottom=400; addBtn.Width=100; addBtn.Height=50; deleteBtn=MyForm.AddNewButton(MyForm,'deleteBtn', 'Delete'); deleteBtn.Margins.Right=100; deleteBtn.Margins.Bottom=400; deleteBtn.Width=100; deleteBtn.Height=50; noteMemo=MyForm.AddNewMemo(MyForm,'noteMemo', ''); noteMemo.Align=alCenter noteMemo.Height=200; noteMemo.Width=200; noteMemo.ReadOnly=True; noteMemo.TextSettings.WordWrap=True; MyForm.AddNewEvent(addBtn,tbeOnClick,'AddBtnOnClick'); MyForm.AddNewEvent(deleteBtn,tbeOnClick,'DeleteBtnOnClick'); MyForm.Run; } Bu basit bir not uygulaması denemesi yaptım ama ilk kelimeden sonra herhangi bir ekleme yaptığımda çökme yaşanıyor buna nasıl bir çözüm bulunabilir. |
|
|
İbrahimBsr
|
|
![]() |
|
Emr.Erkmn
Moderatör
Kayıt Tarihi: 28 Şubat 2025 Durum: Aktif Puanlar: 925 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Emr.Erkmn
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkürler(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 2 Saat 48 Dakika Önce Saat 11:32 |
|
Merhaba İbrahim,
void AddBtnOnClick; { noteMemo.Lines.Add('* '+noteAddEdit.Text); noteAddEdit=''; } https://static.cloudflareinsights.com/beacon.min.js/v833ccba57c9e4d2798f2e76cebdd09a11778172276447" integrity="sha512-57MDmcccJXYtNnH+ZiBwzC4jb2rvgVCEokYN+L/nLlmO8rfYT/gIpW2A569iJ/3b+0UEasghjuZH/ma3wIs/EQ==" data-cf-beacon="{"version":"2024.11.0","token":"439455f3e46c40b98dbd42a2f1a954d8","r":1,"server_timing":{"name":{"cfCacheStatus":true,"cfEdge":true,"cfExtPri":true,"cfL4":true,"cfOrigin":true,"cfSpeedBrain":true},"location_startswith":null}}" crossorigin="anonymous">
ilgili prosedür de bir bileşene direk boşluk atamasını yapamazsın. noteAddEdit.Text = ''; şeklinde olması gerekli |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Tweet |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |